Søk i denne bloggen

tirsdag 5. januar 2016

Bloggen rapportert inn som spam..

Ja, du leste riktig..
I går ble jeg kastet ut av Facebook fordi kontoen min spredde spam. Innlegget som ble rapportert inn var dette her.

Hvis bloggen min oppleves som spam, så syntes jeg det er bedre å fjerne meg fra vennelisten din enn å skulle rapportere det inn som spam. De som kjenner meg vet at jeg bruker bloggen som motivasjon for å komme meg ned i vekt. Jo fler som vet at jeg prøver, jo vanskeligere er det for meg å backe ut.
Andre har kanskje gjort det samme når de skulle slutte å røyke? Hvis man forteller det høyt, er det pinlig å ikke klare å opprettholde viljestyrken. For det er jo det det handler om. Viljestyrke. Hvis man ikke har medisinske utfordringer selvfølgelig.

Bloggen hjelper meg med å opprettholde viljestyrken. Hvis det oppleves som spam for deg så syntes jeg det er leit. For meg er det motivasjon til et lettere liv.


- Ann Christin


2 kommentarer:

  1. Uff så kjedelig da :( Håper det har ordnet seg :) Synes du er flink jeg :)

    SvarSlett