Søk i denne bloggen

søndag 31. januar 2016

Hvordan går det egentlig?

Jeg har fått flere henvendelser i det siste med spørsmål om hvordan det egentlig går. Det går bra, men det har bare vært ekstremt hektisk siste uka. Det er utfordrende.
For det første så er det slitsomt å skulle begynne med baking etter kl 8 på kvelden. Her må jeg bli mer strukturert, slik at jeg kan fylle opp fryseren i helgene.
For det andre så kommer søtsuget når jeg er sliten og stressa. Og det har blitt endel utskeielser siste uka. Sånn er det bare. Jeg kan ikke angre på det nå. Vekta har nok ikke beveget seg ned den siste uka, det er "straffa" for å skeie ut.

Og det må være greit. Jeg skal leve også i en vektnedgang. Hvis jeg tror at alt er ødelagt av at jeg fråtser litt en uke, så vil jeg ikke klare å fullføre dette uansett.
Det tar den tiden det tar.

Jeg er i sluttspurten av bachleorutdanningen min også. Nå er det et utviklingsprosjekt i gruppe frem til mars. Deretter er det skriving på aller siste oppgave! Det er i perioder vanskelig å finne en ballanse mellom jobb, studier og familie. Man skulle tro at det gikk greit nå etter så mange år, men det blir ikke lettere. Men nå er det ikke nedtelling av år, men av måneder og dager.
3 mnd og 22 dager igjen!
Jeg gleder meg noe helt enormt!!

Jabuar er over. Det har resultert i 3,5 kg i minus og 20 cm på kroppen. Det merkes på buksene. 😊

Nå er jeg på vei inn til høgskolen.
Jeg er klar for februar!




1 kommentar:

  1. Imponerende innsats! Ser strålende ut "live" også, hyggelig å treffe deg i helgen! Har samme problemet med baking, prøver å ta en "sjau" en kveld i uken, men det er krevende, ja. Men stå på, jeg blir inspirert!

    SvarSlett