Søk i denne bloggen

lørdag 2. januar 2016

Nytt liv på bloggen..

Nå tenker du sikkert: nå har hun slanking som nyttårsforsett hun også.. Og det kunne vært riktig, men jeg har ikke det. Nyttårsforsettet mitt er å kjøpe nye duker.. Faktisk.. 😉

Bloggen har vært veldig stille veldig lenge og det er en enkel årsak til det.. Jeg har ikke hatt noe å skrive om. Jeg kunne ha skrevet om mangel på energi, lite overskudd og om motgang og medgang privat.. Men jeg ønsker at det jeg gjør også skal inspirere andre så da har det vært bedre å ikke skrive noe. Skole, jobb og familie har vært altoppslukende denne høsten. Jeg har hatt det bra med meg selv, men det har ikke vært overskudd til noe annet enn det jeg må.. Og trening/egenpleie har ikke stått på den må-listen..

Nå begynner jeg å se en ende på studiene. 23.mai leverer jeg bachleoren min og det skal bli utrolig deilig! Tanken på at det snart er tid til andre ting, er med på å gi litt ekstra overskudd. Ja og kombinert med en veldig deilig juleferie!
Nå er jeg klar til å ta vare på meg selv litt igjen. Og det skal jeg få litt starthjelp med.
Jeg skal følge programmet til  fitfocuse.blogg.no som heter Fitpå30dager. Det passer meg veldig bra med mye hjemmetrening og kosthold med mindre karbohydrater. Det er ikke lavkarbo, men at jeg skal være mer bevisst på hva jeg dytter i meg. Jeg vet at brød og sjokolade er mine største hemsko.

Jeg kommer til å dele treningsøkter og noen oppskrifter på bloggen i tiden fremover, men mest av alt kommer jeg til å bruke bloggen til å dele tanker og følelser. Jeg trenger all den støtte jeg kan få og håper dere fortsatt heier meg frem. Jeg trenger dere enda mer nå!
Bloggen og følgere mine er den største motivasjonen jeg har til å fullføre målene jeg setter meg.
Det er ikke et nyttårsforsett, det er en fortsettelse på det jeg startet for halvannet år siden.




3 kommentarer:

  1. Heia heia! Godt nytt år🎉

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :-) Godt nytt år til deg og!

      Slett
  2. Lykke til med treninga! Dette klarer du!! og masse lykke til med oppgaven ;)

    SvarSlett