Søk i denne bloggen

søndag 3. januar 2016

Det er helt fantastisk!

Etter at jeg la ut dette blogginnlegget i går kveld har det vært over 1000 besøk på bloggen! Ikke nok med det, men jeg har også fått mange hyggelige hilsninger, oppskrifter, spørsmål og snapchat-forespørsler (legg meg gjerne til: acfje).
Jeg er helt overveldet! ❤

Jeg har vært ute og herjet i snøen sammen med Stig og Frøya i en time.  Det var forfriskende og deilig.


Vel inne igjen var det på tide med litt lunsj. Tenkte jeg skulle overraske Vidar med nystekte grove scones som jeg fant oppskrift på hos Fitfocuse.

Jeg brukte 5 dl havregryn, 2,5 dl Fibra mel, 1 ts bakepulver, 4 dl nøtter og frø (jeg brukte walnøtter, solsikkekjerner, linfrø og gresskarkjerner), 2 store egg og 1,5 dl melk.
Alt blandes sammen før man lager to leiver på stekebrettet.


Skjær snitt i deigen så er det lett å bryte de fra hverandre når de er ferdig.
Mmmm... Smakte nydelig!








2 kommentarer:

  1. Det så ut som en utrolig god lunsj!! ��

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var veldig godt! Og mettet lenge! Anbefales. 😉 Lykke til i ny jobb i morgen!

      Slett